Saturday, October 15, 2011

Steve Jobs er en terrorist som suger pikk i helvete.

Ferdig med den saken. Ellers er alt som før:

Polene smelter fortsatt raskere enn tidligere antatt, og folk forholder seg enda mer passive til saken enn man skulle tro.


Enda er hjernedød mor er "overrasket" over at sneipen klarte å svi av over 20 000 kr på spill mens han fikk låne hennes iPad.


La oss alle be for at denne stakkars gutten skal få noe som helst av intelligent påvirkning i livet sitt.

Og; tre tullinger uten hjernekapasitet feilet i å tenke før de handlet, opp til flere ganger. Først da de skaffet seg en gris uten å innse at den kommer til å bli feit, deretter da de levnet den ute i minusgrader en hel natt, i et trangt bur, på en parkeringsplass.


Kjære tullinger, jeg minner dere kun om dette: Gud er en gris, og dette vil få konsekvenser.

Samtidig, et helt annet sted: jeg fortsetter å lete etter skjulte kameraer i leiligheten, imens jeg trygler om at denne spøken som innbefatter hele min tilværelse og eksistens må ta slutt. Haha, liksom. Dere har lurt meg til å tro at jeg er omringet av amøber. Vitsen er over, jeg er ferdig nå takk. 


Now let me out!



1 comment:

  1. Ekte Kjærlighet Stave Caster Dr. Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velhavende staver, Beskyttelsesformer, fruktbarhetstasting. Kontaktinfo
    (Email: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +2348155425481)

    ReplyDelete