Monday, October 10, 2011

Faen. FAEN.

Nå har jeg visst vært litt for sutrete på facebook igjen. Glemmer at det er her jeg skulle være sinna. Men jeg er så jævli sinna, FAAAAAEEEEENNN. Hvis du ikke er like sint som meg, så forstår du ikke hvor sint jeg er. Helvete asså.



Ahhh. Det er så godt å banne litt. Dere leser og tenker; tja... Men dere skulle virkelig sett meg her jeg sitter og skriver. Jeg kan forestille meg hvor djevelsk jeg ser ut når jeg er midt i en eksplosjon. Man kan kanskje argumentere med å si at jeg skulle tatt et "Anger management kurs". Og jeg er forsåvidt enig. Litt. Men her kommer det store poenget da: if the rest of the world had a fucking "Ignorant behaviour class", I WOULDN'T NEED ANGER MANAGEMENT!!! FFFFFFffffffuuuuccckkkkkk! That's how angry I am, I forget my own language.

Sånn her er jeg nå:


Bare at morgenkåpa mi er hvit.

Ok, ok....ikke svare idioti med enda mer idioti. Jeg er ikke akkurat verdens mest diplomatiske, jeg vet. Men jeg har visst noe finsk blod da. Pappa er helt lik. Vi flyr i taket, og eksploderer så jævli. Og rett etterpå er vi snille små pusekatter igjen. Litt svettere bare.



Ja, jeg skulle egentlig ikke snakke om MEG nå da. Jeg skulle klage på alt annet. Hm...nå fikk jeg liksom utløp, og glemte hva jeg skulle si. Det var etlrant om alt som er galt, ifølge meg... Jeg tror jeg lette etter den ene setningen som oppsummerer all verdens galskap, stapper det ned i trynet ditt, og samtidig får deg til å elske deg selv nok til å innse at jeg er deg, og vi er Gud, og Gud er en gris, og griser er ålreite dyr. UTEN å ta LSD.



Ja, jeg er gæren, jeg vet. Men det er faen meg du og.

1 comment:

  1. Ekte Kjærlighet Stave Caster Dr. Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velhavende staver, Beskyttelsesformer, fruktbarhetstasting. Kontaktinfo
    (Email: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +2348155425481)

    ReplyDelete