Wednesday, June 15, 2011

B-KHAAA!


B-kh...b-kh......bkhhaaa!





Jaha...

Fikk besøk her om dagen! Jeg følte meg så sykt kul, jeg bare løp ut og bare aaaaiiiiijjajahahhaaaa! Jeg tok selvfølgelig bilder.





Jo, så gikk vi her. Ikke VI da. HER.



Og alle bare



Og vi bare gaaayyyyyy....ehhh, æhhæhæ......hæhæ. Æh....neida.



NEEEEIDA!

Men alle kosa seg og fiska!




Og så fikk Chris en lang fisk, og så lånte Malli fiskestanga, og så spratt halve stanga ut i vannet og svømte avgårde. Og Kris bare; Hamik, du må fiske stanga mi, og Hamik bare; nei, jeg klarer ikke, og Kris bare; JEG klarer det. Og han klarte det, og jeg filmet det, og jeg filmet den lange fisken også, men det gidder jeg ikke legge ut nå, for jeg er dritt lei den jævla bloggen.



Se, et stort bonsai-tre på Ruseberget! Hihi, naaaw. Hihihi.



Måtte bare ta et bilde til høstkatalogen ved det fine treet.



Jo, hahaha. Uffa. Haha. Nei, uffameg. Fant hodeskallen til en grevling nede i gata til mor og far da.




Jeg ville ha den, og Aleks bare; neiii, den har masse sykdommer, og jeg bare :(
Skinnet til grevlingen lå der også da. Herregud as. Helt tørt.



Og litt lenger ned i gata lå halen. Jaja.



Så kom det en pjuus som hadde blitt barbert som en puddel!






Så kom det enda en pjus.





Så rulla den seg litt mer. Meeeow.



B-khaaaa!






Meeeow!



Og så dansa jeg og Monica med Johnny Poe igjen.














ORKER IKKE LEGGE UT FILMEN DERFRA HELLER. oG JEG ORKER IKKE SLÅ AV CAPS LOCK HELLER. hADE.

No comments:

Post a Comment