Wednesday, June 22, 2011

Brenn spenna, for hælvete!

Bare gjør det!



Eller vil du at en eller annen juksefaen som drekker og puler seg igjennom BI skal sitte og runke i dagsverket ditt? Er det det her du vil, hva? At hele jorda skal BRENNE IHJEL?


 Din jævla hore.



Neida.
Joda.
Det jeg egentlig skulle si, var et eller annet om planlagt foreldelse, eller planned obsolescence, som er en strategi som går ut på at produktene vi kjøper bevisst blir laget med begrenset holdbarhet, for at vi skal kaste og erstatte dem raskest mulig. Kort sagt. Vil du ha det lengre sagt, og det syns jeg du vil, kan du se en flott dokumentar om det hele her: 



Dessuten anbefaler jeg deg å ta en titt på det her: Bytter bort min gjeld!
Jeg har blitt et ledd i Gråsteins ambisiøse prosjekt, som går ut på å bytte gjenstand mot gjenstand, inntil han sitter igjen med 2 mill eller noe sånt. Jeg donerte et originalt bilde i bytte mot et par høyttalere, med andre ord har DU nå en unik sjanse til å bytte til deg bildet mitt mot noe som frister Gråbein!

Bytt i vei, drit i spenna. Wohoo!


No comments:

Post a Comment