Sunday, June 5, 2011

Husk den videoen da, igjen.

Nå er det lenge siden og alt det der. Mhm. Jeg glemte å si at jeg ble jo nesten helt ferdig med det ryddeprosjektet da. Samme dag og greier. Berre sjaou!




Så det jeg sier er at det er håp. Aldri gi opp. Også er det en stor edderkopp på taket til det gamle huset til Svanur.



Jeg har vært og huska masse på Dulpen, og endelig har jeg tatt meg sammen og laget en skikkelig bildeserie. Var ikke meningen å seigpine dere, men jeg er der ofte om kvelden, og da blir bildene så mørke. Men nå ble de så fine atte!








Jeg ventet faktisk på @pimpdawgmckickf mens jeg husket. Tro det eller ei. Så kom han, og jeg ville bake, og alle fikk smake. Det forkleet har jeg forresten fra den gamle jobben min. La oss ikke snakke mer om det.




Se så liten jeg er på jernbanestasjonen. Og den er liten også.



Jeg og Aleks sov i Hagemannparken og greier her om dagen da!



Og nå skal dere høre her; fY FAEN! De har tenkt til å wrecke parken da! Du veit, dem. Hagemannparken er den eneste parken vi har ved sjøen i Holmestrand. Den er fantastisk flott og det som syndigere er, og ikke minst bruker jeg den hele tiden. Nærmere bestemt, jeg bruker det øverste høyre hjørnet av parken. Det hjørnet er mitt. Seriøst! Og nå skal de bygge barnehage der da, mener de. I det øverste høyre hjørnet av parken. Fordi det blir bittelitt billigere enn å rive den gamle skolen eller what not, og uansett så er det helt uakseptabelt og fakka på alle måter, fordi natur og friområder er det viktigste vi har, og hvis du ikke er enig så er du helt dust og jeg vil ikke snakke med deg akkurat nå. Meld deg inn, or DIE! NEI!



Shaamener?

Jo, ble invitert på grilling hos Brandon og greier da. Han som vant det ødelagte bildet.




Det var i Sande. Og mens vi kjørte dit, så sa jeg bare; jeg har også bodd i Sande, bort mot Svelvik og langt oppi skauen! Og Nichlas bare; vi skal jo bort mot Svelvik og langt oppi skauen nå også. Og så kjørte vi dritlangt, og jeg bare; det her er jo akkurat den veien man kjørte hjem til meg før, og til slutt endte vi opp hos min gamle nabo. Alle bare; sjukt, haha, lol as. For her er det helt idyllisk. Og der i bakgrunnen er den gården jeg bodde på frø. Før.







Her er en video fra hagen på den gården der jeg bodde. Savn <3




Idag gikk jeg og Aleks tur.






Fint as. Plutselig løp Aleks opp trappa for å se om vi fant havet.



Så fant vi havet.



Og jeg bare:



Og han bare:



Her tisser jeg ikke.



Men her sier jeg faktisk "Hitlerbart". Jeg var midt i ordet da bildet ble knipset. Dere kan tro hva dere vil om det.



Jeg troooor @JoeyGames har designet dette krematoriet.



Den fremste grafittikunstneren i Holmestrand kaller seg Unik.



Og her ser vi tydelige spor etter veggkunstveteranene i byen.Herregud, ble noen arrestert eller? Kan jeg få lov til å gjøre noe med dette uverket?



Må bare spise først.



JoOO! Hihi. LOLnaaw. Hahahahaha. Ryggsekkmannen. Aleks ville helst legge ut dette bildet her.



Men jeg bare; neei...men tenk hvis han finner det og blir skikkelig lei seg eller sur, og alt går til helvete? Og hva med alle de andre trynene på toget? Vi kjenner jo ikke noen av dem. Er det lov? Vi legger ut dette her istedenfor da.



Så da fikk vi både i sekk og sekk. Kniiiz.

Fikk gjort mere gøy på toget også da.



Trappa her var fresh, da.





Og shiiet, det var himmelen også. Sånn så det ut fra benken på haugen på Dulpen idag. Crazy shit.


No comments:

Post a Comment