Sunday, May 22, 2011

Bananarama!

Dette skjedde:

Jeg spiste banan på toget. Mulig jeg har fortalt noe lignende før.



Men LOL, as! Dette må være den døveste jobben i Oslo.



Hahaha. Lættis. Sånt som det her gjør meg ekstra glad for å være unemployed.



Ja, så Lars klippet Grandis. Jeg hadde ikke så lyst på.



Men jeg tror denimskjorter er hot i Oslo.



Så måtte jeg tisse.



Ikke på den flaska da, den var jo full allerede.

Og plutselig var jeg i Hamar og hadde grillings og stuehygge.




Og til dessert var det cookies!



Så spiste jeg frokost. Fisk, mafakka!



Seriøst den beste fisken i Norge. Galskap. Kjøper den her.



Og så er jeg her.



Her er det jobbings på gang.




Og jeg bare; jeg vil også ha! Så da fikk jeg også.



Danny fikk ikke.



Men jeg fikk. Og sånn ble den.






Så gikk middagen i vasken, men heldigvis hadde vi mer, så det ble fortsatt middag.



Andre gangen ba man om hjelp. Men det er viktig å prøve og feile den første gangen.




Så stirret jeg på det her i 8 timer.




Og litt på lampa.



Så lekte jeg med lighter.




Og så kom Fredrik.



Til slutt var jeg tilbake i Oslo. Hamik ga meg en flott silkeskjerf fra Dubai, så stakk vi rett på fest.



Det her var litt fint da.



Og så bare:





Og Hamik bare; nei, nå skal jeg lære dere om Armenia! 



Så satt han på en lysbildepresentasjon han hadde laget selv.




JO! Johohoooo, LOL as!

Haha. 

Ja, jeg bor jo i ghettoen i Holmestrand. Her er en liten video fra bakgården min. NB: det er banning, du må være 18 for å se på.


No comments:

Post a Comment