Sunday, May 8, 2011

Stor pizza.


Maaaat! Du veit jeg elsker det.



Kjøtt! Du veit jeg spiser det. Så slutt og spør. Jeg spiser alt som er gratis.



Korker! Du aner ikke hvorfor jeg legger ut dette bildet. 



Men se så gøy det kan være å ta av seg sokkene!



Og så gøy kan det blir for tåa når man leker kampsport.



Og såå sterk blir man av å brekke tåa.




Det var helt synd på denne forferdelige stakkaren.



Men det glemte vi fort da vi begynte å leke kampsport. Jiu jitsu, Aikido og Tai Chi og sånn. Tror jeg. Omtrent det samme som yoga, du veit. Du veit hva jeg snakker om.





Her ler jeg meg ihjel i kjent stil. Har vel blitt noen cider innabords, allerede.




Og her serverer Hamik meg en stor pizza. LOL as, jeg ser ut som en knekt høne.



Det er veldig moro, veit du. Måtte bare le litt til. Det var sykt surrealistisk med den luftballongen på himmelen, btw! Eller jeg tror forresten kanskje at det bare var jeg som syntes det.



Ja, så drakk jeg Absinth med Jesus og baronen resten av natta. Like greit at ikke det ble noen flere bilder, igrunn.

No comments:

Post a Comment