Monday, May 23, 2011

Dere kommer ikke til å tro det her!!

Jo, så jeg ble bitt av den jævla bikkja da. Og alle bare; du MÅ ta stivkrampesprøyte. Og jeg bare; nei, jeg liker ikke sprøyter. Og Google bare; NESTEN ALLE som får stivkrampe DØR!!! Så jeg bare; åchghhh, ja vel da.



Så jeg ringte mamma, og hun bare; pappa kommer nå, og jeg bare; ok, jeg går ut så lenge.



Så kom vi til legevakta i Horten. Er ikke noe legevakt i Holmestrand. Den pleide å være på brannstasjonen, men nå har vi ikke brannstasjon heller, så. Ja.



Jeg stirret på bildene en stund.



Så bare; nei, det her var kjedelig. Så jeg tok meg en bok. Jeg skal vise dere.



Bø og Bæ blir våte!



Ja, så de har bada og spilt crocket hele dagen. Jeg aner ikke hvorfor det står med sånn rar dialekt.



Så skal de sove, men først må de selvfølgelig lese hver sin godnatthistorie.


Så hører de noe, og så blir det mørkt.




Å hERRRrrregud, blir den historien her aldri ferdig eller? Hopper til slutten as.




Så sov de hele natta. End of a totally meaningless story.

Så stirret jeg i gulvet i en halvtime.




Her er såret mitt på venterommet.



Så kom jeg inn til legen, som var ganske kjekk, og jeg bare; great at jeg ikke har barbert leggene da. Så måtte jeg vente i et annet rom på sprøyten.



Her er såret igjen.



Og her er enda et bilde av meg.



Så kom jeg hjem til facebook, og alle brydde seg veldig om såret mitt, og jeg bare; au, jeg vil ha kake.

Så fikk jeg kake! Haha, rått as.


Den kaka der er skikkelig god også! Jeg ble dødsglad.




Så ble det stille, og jeg bare; ja, skal du hjem og lage middag, eller? Og Fudge bare; ja, jeg skal lage pita-pizza, og jeg bare; KØDDER du eller? Det er jo akkurat det jeg holder på og lage! Og han bare; hva skal du ha på da? Og jeg bare; se her:



Og han bare; se her da:




Og så bare; - men du må jo ha tomatpuré da, og jeg bare; NEI, for jeg har noe som er mye bedre, nemlig HEINZ chili sauce; og han bare; WOW, det har jo jeg akkurat kjøpt også, og jeg bare; DET er altfor sjukt.




2 comments:

  1. Bare så du vet det, Nina - alle som IKKE får stivkrampe dør de og... men kanskje litt senere (ikke saktere, men senere....)

    ReplyDelete
  2. Herregud, det er jo sant! Og jeg som lot meg lure til å vaksineres og hele pakka. Nå følte jeg meg skikkelig dum.

    ReplyDelete