Monday, May 9, 2011

Hvis jeg er ute, så er det varmt!

Sånn er det bare. Det er faktisk det sikreste vårtegnet i Holmestrand. De kaller meg Hvitveisen. Neida. Men det kunne de strengt tatt gjort uten å overdrive.

Se her. Mona serverte meg frokost på verandaen idag!



å. Ops, sorry. Kom bare borti tasten. Skal vi se. Jo, jeg satt i en bil.



Skulle på fisketur med Stivi og Felix, veit du! Jeg liker det. Eller, jeg liker å se på. Akkurat som når jeg vil spille Nintendo, jeg vil egentlig helst se på noen som er dødsflink. Haha, geek as, jeg veit. Men jeg elsker å se at folk runder Super Mario og Zelda. For jeg får det ikke til. Og dude, that shit is epic, yo! Mario as! <3 Jeg kommer aldri over det. Uten tvil mitt kjæreste barndomsminne.

Stivi har plutselig fått seg hund. Dritsøt! 



Jeg liker at hun ikke har pels. Er ikke så sykt glad i hunder egentlig, men den her var helt perfekt. Ikke slitsom, og ikke ekkel. Helt naaw. Hun heter det samme som eksen til eksen. Lol. Jeg kaller henne Molly, jeg.

Vofsa ble jo kald da, og måtte få på seg genser. Haha. Naaaw.






Det var ikke bare oss da. Var jo egentlig gutta som skulle ut og fiske. Her er Nøkken. Også kalt Stefan.



Det var et ganske stødig opplegg faktisk.





Men ingen fikk fisk. Eller jo, de fikk to små. Men de var for små.

Men alle fikk jordbær.





Det er veldig idyllisk her da. Bare innrøm det.



I bakgrunnen der ser vi faktisk Holmestrand. Se her er atomkraftverket og alt det andre.



Nakken fikk ikke noe fisk. Nei, Nøkken mener jeg.



Jeg liker at det er masse svaner her.



De andre liker ikke det. Men jeg liker det.



Og jeg og vofsen ble bestevenner. <3 De kaller meg Holmestrands David Attenborough.



Her er et bilde til. Hun jenta ser litt ut som meg, haha. 



Men det er Therese.




Det bildet her ble dårlig as. Haha.



Men Stivi er helt rå da. Jeg digger Stivi.



No comments:

Post a Comment