Wednesday, May 25, 2011

Såå mye...

..har tættisen grodd.



Æsj, haha. Zombiearm.




Synd dere ikke fikk se prosessen med den munnen. DET var zombiearm. Haha. Bananen er jo snart ferdig! Piece of cake. Men jeg har vondt i armen as. Pes å bøye albuen på grunn pga bananen, og pain i resten av armen pga vaksinen. Jaja.

Og her er såret mitt hos Aleks. Haha, herregud as.



But MAN, we know how to make awesome fiskepudding!



LOLnaaw! Hihiii, der er pusen.



Meow.



Kosetryne <3 



Hihiii, katter er best.



-Meow, jeg vil ut!

-Neeei, vi skal være her.

- Joo...



- Jeg vil uut...



Så fikk vi is.



Her er såret mitt idag, forresten!



Begynner å bli fint blåmerke. Jeg skal gi dere daglige oppdateringer.

Sist, men ikke aller sist; her er en video av pusen!





Aller sist en shoutout til my homeboys!



Se opp for det her as, folkens. Det blir madness! Skiva er ferdig snart!

Og heeelt til slutt, et bilde av søte Julie som nettopp ga meg kake!



Vi skal ta med oss bloggen opp til det søte huset hennes en dag, og lage et skikkelig koselig innlegg om høner og kaker og veldig søte ting.


No comments:

Post a Comment