Monday, May 23, 2011

Den billen.



Ja, siden jeg bare sitter her og spiser kake, kan jeg liksågodt fortelle om den. Billen. Som jeg nevnte.
Det var på Mallorca da. Jeg bodde der en vinter. Det var sinnssykt kaldt. Jo, så jeg satt inne i stua da, med Mac'en til Osmund. I 4. etasje liksom, man føler seg jo ganske trygg da. Herregud.
Jo, så plutselig bare kjenner jeg et dunk på toppen av hodet, også kjenner jeg etter, og så er det en svær jævla bille! UUÆÆÆSSSSJJJHHH!! Seriøst!

JO, og en annen gang, så snakket jeg i telefonen. Dere veit, way back, da man hadde hustelefon med sånn spiral-ledning og greier. Uansett, så bare følte jeg at det var noe over meg, og så kikket jeg rett opp i en feit edderkopp! Som hang i en tråd og var på vei ned til hodet mitt! Hva faen? Den var sykt nærme også, 10 cm unna ansiktet mitt liksom! Jeg bæda så jævli, as.



JOO!!! Og en ANNEN gang, så holdt jeg den edderkoppen her:



Det er sant! Vi fant den hjemme i hagen vår på Gullhaug. Det er ikke meg på det bildet der da. Og den eddisen var mye større på min hånd, yaknowatimsayin!

No comments:

Post a Comment