Thursday, March 24, 2011

FAKK!

Ikke nok med at jeg bare har sovet 4 timer, fordi jeg var så opptatt av å se på Dating i Mørket i natt. Når jeg våkner, kommer jeg på at jeg har glemt å gjøre hjemmelekser.



Ser det gøy ut, eller?



Nei, det gjør ikke det. Og jeg har ikke glemt det med vilje, en gang. Selv om jeg har hatt en uke på meg. Men jeg er glad for å vite at hjernen min er i stand til å fullstendig eliminere kjedelige valg.
Uansett, jeg burde gjøre lekser nå, istedenfor å skrive blogginnlegg om det.

Jeg prøvde å tilte kaffekoppen mot webcamen for å vise hvor mye kaffe det er igjen i koppen. Men jeg helte det bare over tastaturet, så det var ikke noe gøy. Ble ikke noe bilde heller.

Jeg avslutter istedet med denne koselige karen.



Og denne. Haha, fugler er morsomme as!




No comments:

Post a Comment