Tuesday, March 22, 2011

Nå har jeg dusja.

Det gikk skikkelig bra!

Det var noe jeg glemte å si istad, forresten. Aleks synes tallerkenene mine er rare.

Men jo, det gikk veldig bra å dusje. Og det skulle man ikke tro, for det holdt på å gå galt da jeg skulle vaske meg i ansiktet. Jeg lånte den vannfaste maskaraen til Aleks tidligere idag, og jeg pleier aldri å bruke vannfast maskara. Sånn ser Aleks ut når han tar på seg vannfast maskara:




Jeg har ikke noe sminkefjerner heller. Men så hadde jeg en slags sminkefjerner likevel. Det slapp å ende i kaos.

Jeg fikk skylt nesa litt også. Sånn ser det ut:



Det er utrolig digg. Jeg anbefaler dere å prøve. Det er bare å gjøre det. Man bare kjøper et nesehorn, fyller det med kroppstemperert saltvann og heller det inn i gjennom det ene neseboret og ut det andre. Og så åpner det seg i hjernen. Når det åpner seg i hjernen, får man venner.


Jeg har noen venner i Oslo. Han ene heter Mats. Han er ganske ny, ikke så slitt enda. Jeg tegnet ham en gang han så sånn ut:



Jeg bare kom på det fordi han fikk meg til å se en episode av Paradise Hotell her forleden. For han hadde en kompis som er med der. Sa han. Sorry Mats, jeg kommer ikke til å begynne å følge med. Jeg sjekket det ut igjen nå nettopp, fordi alle twitrer om det, men det er ikke noe gøy. 
Siden vi snakker om Mats, kan jeg nevne at det er han jeg skriver tegneserie sammen med. Pluss noen flere prosjekter, snart. Han pleier å lage mat til meg.

Nå skal jeg lage en bildeserie av at håret mitt tørker.







No comments:

Post a Comment