Friday, March 25, 2011

Fristajlo!

Visste ikke hva jeg skulle kalle dette innlegget. Men så fikk jeg en link av en fyr som heter Petter. Og da jeg trykket på linken, fikk jeg se han fyren her:


Han var rå da! Jeg ble glad inni.

Må neste følge opp med et #GottaLoveJapan klipp.


Jeg elsker Japan. Kommer tilbake til det.

Saken er at jeg ikke har gjort en dritt idag, så jeg skal fortelle dere hva jeg gjorde igår istedet.
Jeg og Aleks hadde en fiskepudding-date, så jeg snørte lissene og satte avgårde.
Det var veldig mørkt ute, så jeg ble litt redd.



Jeg bor på en måte midt i ghettoen i Holmestrand, og i tillegg følte jeg at noen fulgte etter meg. Men det var heldigvis bare en flaske.



Jeg trodde virkelig paranoiaen skulle komme og ta meg, men plutselig hadde jeg sykt flaks og traff Erlend. Han er ganske høy.



Erlend skulle kjøre bil.



Jeg fikk sitte på.



Så sa vi hadet.



Fikk visst ikke bruk for refleksen likevel.




Så fant jeg Aleks.



Han hadde lakko.



Han har flere ting også.



En minimoog, blant annet. Den er til salgs.



Og så har han en ting til.




Jeg spiste en frukt.



Den ser ikke så veldig god ut, men den er det. Så ble vi sultne. Vi måtte velge mellom den korte og den lange fiskepuddingen. 



Så satt vi på potetene.



Mens vi ventet på potetene, spiste vi litt lakko.



Og drakk litt saft.



Så fant vi ut at vi hadde glemt å sette på plata til potetene.



Så da drakk vi litt cola også.



Til slutt kunne vi begynne å steke fiskepuddingen. Vi er enige om at stekt fiskepudding smaker pannekake.



Det kom skikkelig mye damp da Aleks helte vannet av potetene.



Så spiste vi stivelse med stivelse og ketchup.



Det var det. Her kan dere få se at jeg har spist to helt like brødskiver. To dager på rad.




No comments:

Post a Comment