Sunday, March 27, 2011

Sjokkerende lite nytt!

Vernissagen nærmer seg. Imorgen stikker jeg til Oslo for å henge opp bildene. Derfor har jeg vært travelt opptatt med å slappe av i hele dag.  Det er utrolig viktig å være uthvilt før man skal være i fokus, så ikke man blir helt sinna.

Så hva skal jeg underholde dere med idag da, tro? Jeg vet sannelig ikke.



Ja, jeg har ofte på meg ullgenser og morgenkåpe. Deal with it.

Oi, nå kom Ari Behn på TV. Jeg syns han er kul jeg. Vi spiste krabbe sammen en gang. Og sang karaoke. Men det var ikke nok majones. 

Jeg må egentlig gå og klippe håret. Usch...har utsatt det i noen timer. Det er bare kjedelig for dere, gidder ikke ta bilder. Men her om dagen tok jeg en bildeserie av at jeg viser frem en stor floke i håret. Se bare her.








Så tok jeg en bildeserie av at jeg spiser tropisk mix.









Det er favorittgenseren min, okei! Nå skal jeg tisse, så la meg være i fred.

No comments:

Post a Comment