Thursday, March 24, 2011

Trip Rapport + google translate = LOL

Jeg har seriøst ikke ledd så hardt siden vi hadde nachspiel hos Ole i høst. Bare se her! For å lese alle innleggene oversatt, må du bare klippe ut fra og med http i søkefeltet, og lime inn url på de sidene du vil se.

Ok. Før vi starter, har jeg bare et par ting jeg må si. Det ene er at Stivi heter Robinson til etternavn. Stivi Robinson, hæ? Det er en helt rå ting å hete! Det andre er at vi ikke har noen bilder fra vi var på Island, fordi Svanur lånte minnekortet til Aleks, og så ble kameraet hans stjålet på nachspiel hjemme hos Unnur, av en eller annen tøyte, sannsynligvis. Men minnekortet til Svanur ble ikke stjålet, og der fant vi masse kjedelig.

Sånn. Nå lurer dere sikkert på hvorfor jeg måtte gjøre hjemmelekser istad. Jeg skal fortelle dere alt om det. Nav har sendt meg på kurs, skjønner dere. Det er et slags motivasjonskurs. Ja, jeg ser også at det er litt lættis.

Uansett, her er han ene fyren jeg går på kurs med.



Dere skjønner tegninga. Sånn ser han ut når han kysser i pausen:



Og sånn ser jeg ut mesteparten av tida:




Dagens banan: 




Ja, jeg har på meg genseren din, Baard. Håpet egentlig du hadde glemt at jeg lånte den. Men den er veldig digg, og utrolig praktisk. Som dere ser, rakk jeg såvidt å kle på meg før kurset idag. Det er fordi jeg satt og lolla til google-oversatte blogginnlegg. Og hvis dere lurer, her blir det av skattepengene deres:



Vi gjør andre ting enn å spise hår og twist på kurset også. Idag snakket vi om penger. Det var det de hjemmeleksene på morgenen idag dreide seg om. Vi brukte budsjettet mitt som eksempel:



Neida. Så mange penger har jeg aldri hatt. Han som presenterer det her, er han kisen som sitter bak meg på det bildet hvor jeg spiser hår, btw. Han er veldig kul. Men han er der bare når vi snakker om penger. Et eksempel på andre ting vi snakker om, er innsiden av hodet mitt. Sånn ser det ut:



Jeg regner med alle skjønner at den haien er kapitalens lange klør. Og han fyren som prøver å ro på midten der, er antageligvis meg.

Vi har også en hustavle:



Og noen tepper:



Det minner meg egentlig litt om tiden i gruppeterapi, bare at dette er enda koseligere! Og vi trenger ikke å bruke plastbestikk. Men vi må dele på saksene.

Da jeg var ferdig med dagens to timer forpliktelse, gikk jeg hjem. Jeg registrerte at det skal være superlørdag i Holmestrand på lørdag. Ikke godt å si hva det innebærer. Jeg kommer mest sannsynlig ikke til å blogge om det.



I bakgården var hun gærne naboen min i full gang med årets første grillepils.




Noe som betød tidlig frokost på meg:




Her er de som ikke ble integrert:



Det har ingenting med farge å gjøre, som dere ser. Spekteret er bredt. Det er bare det at ikke alle kan få være med. Sånn er livet.

Jeg har vel ikke nevnt at jeg har den største terrassen i borettslaget!




Dørene går ikke helt ned til bakken, men jeg synes ikke det gjør noe. Hele leiligheten består liksom av gjennomgående billigløsninger. Hvordan skal ellers utleier klare å opprettholde status som Holmestrands rikeste mann? Jeg bare spør. Ikke ta det som kritikk. Jeg liker deg, Bjørn!

Jeg er veldig grei, da. Lar alle få bruke terrassen, så lenge de tar av seg skoene.



Nå er jeg egentlig mest spent på hvordan dette innlegget kommer seg igjennom google translate, så jeg avslutter brått med å stille et åpent spørsmål til leserne: Når ble dette greit? 


No comments:

Post a Comment