Saturday, April 23, 2011

Blind date.

Ja, så var vi her igjen da. Jeg aner ikke hvem den kisen her er.



Joda, det er Aleks.



Jeg trodde jeg var kul i lilla jakke.



Ja, så vi måtte vente i en time på toget da. Men det var helt greit. Vi gikk bare å chillan på benken. Dere veit, benken.



Men det var koseligere på gresset. Se hvor tullete jeg er!




Tilbake på stasjonen, traff vi en iraner med Rimi-pose og Persisk teppe. Ganske kult.



Så ble vi plutselig hentet av Chris på Lørenskog.




Se så gøy vi hadde det!





Ser ihvertfall ut som jeg synes det var veldig gøy å ta bilder. Det var egentlig det eneste jeg fikk med meg også. Men ganske snart kom vi frem til islandsk middag in the making.



Oh, yes! It's sugar. 



That's what I'M talking about! Og jeg fikk rusbrus. Jeg liker det mye bedre enn øl.



Jo, forresten! Jeg glemte å si at vi dro til Oslo fordi Svanur og Aleksander hadde arrangert en blind date mellom mammaene sine. Sært, men sant. Og man takker aldri nei til islandsk middag. Man gjør det bare ikke. Her passer Aleks på at alt går anstendig for seg.



Jeg tok bilde av duken.



Det var koselig med teppe på terrassen.



Her oppdager jeg og Svanur at vi har helt like farger på oss.



Jakka måtte prøves. Den passet akkurat.








Så spiste vi middag. Jeg tok ikke bilde, maten var alt for god. Umulig å gå fra bordet for å hente kameraet. Ja, det var uproft og ikke ha det med meg, jeg vet. Men jeg måtte inn og smake på sausen etter vi var ferdige også.



Vi fikk selvfølgelig dessért, hjemmelaget karamellpudding. Seriøst den beste jeg har smakt ever, mad god! Jeg spiste så mye at de andre syntes jeg var rar.



Så var det visst ingen flere bilder. Hadet.

1 comment: