Sunday, April 10, 2011

Faen as.

Kom ikke på noe bedre å kalle dette innlegget. Jeg var så sulten istad at jeg holdt på og dæve. Men det var bare rot og ikke noe mat her.



Så jeg måtte ut og jakte.



Så entusiastisk var jeg.



Valget sto imellom, ja...skal vi se. Shell, Sofus Grill, et par kinarestauranter og Nøtterø Bakeri, som er en kebab-sjappe. Så klart, det skjønner du vel? Utrolig nok, valgte jeg sistnevnte.



Det skal dog sies at jeg har frekventert stedet regelmessig, takket være denne disken.



Ja, jeg vet...husk at jeg bor i Holmestrand da, folkens. Det skal ikke så mye til. Etter en spennende gjennomlesning i menyen, falt valget naturlig nok på kjøttkaker og poteter i brun saus.



Sånn smakte det.



Det var ikke noe godt. Sorry ass Nøtterø, dere er veldig hyggelige og sånn. Det er sikkert ikke deres skyld, jeg bare synes ikke det var noe godt. Så fornøyd var jeg.



Jada! Herregud, selvfølgelig. Jeg kjøpte kake.



No comments:

Post a Comment