Monday, April 18, 2011

Jada, så...

Tida flyr i godt lag, du veit.



Neida. Så...her om dagen hadde jeg noe som lignet alt for mye på et liv. Kan ikke blogge om det, jeg har faktisk et image å opprettholde. Men plutselig var jeg i bursdag, med hele familien. Det er akkurat passe kleint.



Det var Aleks som hadde bursdag. Han ble 4! Ja, jeg har altså blitt adoptert av en gjeng med Altaværinger og Islendinger. Ganske sært. Her er brodern.



De voksne fikk konjac.




Og her er den søteste mammaen i hele verden.



Det var en regnskapsfører der også.



Kaka var Da Shiiiiet, så klart.



Ja, jeg tror kanskje jeg har sagt at Aleks er kjæresten min.



Men han er ikke det da. Han er bare en fyr jeg stalker.



Haha, neida. Han er broren min, ser du vel?



Aleks fikk bank-skjorte! Sykt intern vits, veldig veldig morsomt.



Nå har jeg heldigvis ikke noe mer å si. Det her er alt dere får.






No comments:

Post a Comment