Sunday, April 3, 2011

Uka i bilder.

Nå har jeg vært en HEL uke i Oslo. Og jeg har tatt bilder av dere alle sammen. Pluss en god del bilder av meg sjæl. 

Det første jeg gjorde, var å henge opp kunst, mens jeg leste avisen og drakk Gin'n Tonic.




Så spiste jeg på Mucho Mas.


Med denne stødige gjengen.





Før vi avsluttet kvelden med Irish Coffee Häagen Dazs edition.


På tirsdag var det tid for vernissage. Her er flaggskipene mine.





Smiley blandet champagnedrinker.



De kule folka hang utenfor.


Gutta fra Holmis drakk selvsagt øl på gaten. 3080 represent!


Mats forsøkte å få haik med Jonas.


Men Jonas ville ikke det.


Så tøysa de litt.


Det var koselig å se at folk med langt hår likte bildene mine.



Her står jeg sammen med min partner in crime, Ruben.



Så ble det uklart.


Dagen derpå var det tid for frokost, sammen med den kuleste kid'n jeg fant.




Vi hang litt på trappa.




Resten av kvelden lo vi av hvor dårlig jeg er til å ta bilder.


Tid for frokost igjen. Juicen var ikke så god.


Så skulle det jobbes. Men først lagde Jonas mat.


Og da ble jeg så glad atte!


Det ble vel strengt tatt ikke så mye jobbing. Men det ble taco og Odd Future.


På fredag fikk jeg besøk av Amaia. Hun er spansk. Det viste seg at den nye mexicanske kjæresten hennes plutselig har blitt kjent med min venn Ruben fra Equador. Mer festlig enn man skulle tro.


Senere spiste jeg middag med Svanur og fruen.


Og resten av Reykjavik.


Pluss en snål fyr som satt ved siden av meg og ville være med på bildene.




Jeg fant noen fisker med store hoder.


Deretter ventet jeg litt på toget.


Og plutselig traff jeg Jesus.



Og AndERS. Bedre kjent som @oldirtybarstad.


Så fikk jeg enda mere mat. Jeg får aldri nok.


Lars spiser bacon som en mann.


Jeg trodde ikke jeg var så lav. Eller at Lars var så høy. Jeg vet ikke hva jeg ikke trodde.


Jeg fikk puseporsjon.


Lars fikk bamseporsjon.


På lørdag hang vi enda litt mer på galleriet.



Stine spratt innom med en trivelig fyr.


Så traff jeg Petter'n til Mats, og vi drakk en øl.


På søndag dro jeg på kafe med Ruben fra Equador. Jeg glemte å ta bilde av ham, men jeg tok et av meg selv.


Til slutt dro jeg og sa hei til Bankmenn. De spilte inn video, og her kommer det en haug av bilder derfra.

























No comments:

Post a Comment