Monday, April 25, 2011

Herregud, endelig.

Det tok alt for lang tid as. Kommer tilbake til det.

Først og fremst, akkurat nå; knekkebrød er da shiiiiiet, as! Ryvita med Jarlsberg og tomat, mafakkas.



Jeg spiste fakkings seks knekkebrød! Det er seks knekkebrød. Beste jeg har spist i hele dag. Middag, as a matter of fact. Og det er fordi jeg har brukt hele dagen på å laste opp 5 minutter med Master Piece of Cake på youtube, og det er fordi pc'en min har klikka sånn ca 800 ganger. Yeah.

For å ta det bildet, hvor jeg peker sånn kult på maten, måtte jeg putte Wacom-pennen mellom tærne og trykke med foten. Det er helt sant. Og det er ganske fakka, med tegnebrett, og oppå skrivebordet og greier. Treffe det ikonet på skjermen liksom. Fikk det til på andre forsøk og greier. Jeg ser jo helt uanfektet ut, eller hva? Uansett, nå skjønte jeg at jeg kunne lagt tegnebrettet på gulvet og gjort det enklere for meg selv. Men det skjønte jeg ikke før nå, da! Men det var en sykt god idé.

Her er klippet. 




Nå har jeg sykt lyst på noe digg. Jeg vil faktisk ha to is. Jeg går og kjøper det nå as. Vent her.

Yei, nå har jeg kjøpt to is!



Snoop med brownie og sjokolade fåffan! SÅ god er den:



Ferdig allerede? 



Jeg vil ha en til. Med en gang. Hurra, jeg kjøpte jo to!



Hæhææ, win as!

No comments:

Post a Comment