Sunday, April 24, 2011

Master Piiiz

Siden jeg la ut den flotte intimkonserten til Simen og Dino igår, eller når det nå var, syns jeg det er ålreit å legge ut en intimkonsert fra ifjor sommer også. Master Piece gutta spilte en knakende flott konsert på Slottsfjell, som jeg selvfølgelig filmet. Men dere får ikke se det nå. Jeg brukte seriøst fire timer på å forsøke å laste opp videoen, bare for at pc'en min skulle klikke hver gang den nesten var ferdig. Så jeg klikka sjæl, og nå får dere enda mere hjemmekos istedet.


Simen, Luke Skywalker? Du følger ikke med as. Jaja. Utrolig kjekt å ha tre gitarer slengende rundt i stua, man trenger faktisk alle sammen.

Jo forresten, en liten historie; det var, som sagt, Slottsfjellfestival. Og da jeg treffer Dino sånn den tredje dagen eller noe, har han vært hos frisør i Tønsberg da. En polakk, som visstnok kunne tilby herreklipp for hundre spenn eller noe. Ja, så det er derfor alle ler av håret hans, som om det er helt greit. Vanligvis pleier vi bare å le av at han er østeuropeer.



Ja, jeg kjaser i bakgrunnen fordi jeg er redd for å få kjeft av naboen.
Men litt kosing ble det også.



Nå er det nok tøys. Jeg lover at jeg skal legge ut konsertopptak fra Støperiet. Snart.

No comments:

Post a Comment