Sunday, April 10, 2011

Hotte interiørtips!

Nå var det på høy tid med et innlegg om interiør! Ingen skal beskylde meg for å ikke følge strømmen. Jeg skal gi dere noen hotte tips om de fresheste tingene jeg har, samt hvor jeg har fått tak i de, og hvilke prisklasser det er snakk om.


Flott knagg.

Fåes i garasjen til pappa.
Prisklasse: gratis.



Søte kjøleskapmagneter.

Fåes fra kjøleskapet til mamma og pappa.
Prisklasse: gratis.



Pynteting med masse greier på.

Pynteting: fåes hos brukt ekskjæreste.
Prisklasse: gratis.
Solbriller: fåes overalt.
Prisklasse: 50,-
De andre tinga: fåes gjennom massive fritidsproblemer og påtrengende atferd.
Prisklasse: gratis, fordeler inkl.



Ølflaske med Alessi vinkork.

Ølflaske: fåes hos Carrefour på Mallorca.
Prisklasse: 8 spenn eller noe.
Alessi vinkork: veit'a faen hvor man får tak i dem.
Prisklasse: sikkert latterlig dyrt.



Koselig teppe.

Hjemmelaget.
Materialkostnad: ingen.



Praktisk skohylle.

Følger stort sett med rundt skoene.
Prisklasse: gratis.



Fresh tattoomaskin.

Fåes hos: forhenværende læremester.
Prisklasse: gratis.



Sykt bra bok, stor fin stein og Buddhakrystall.

Sykt bra bok: lånes av kul fyr, tidl. roommate.
Stor fin stein: fåes av ekskjæreste.
Prisklasse: gratis.
Buddhakrystall: fåes også av ekskjæreste.
Prisklasse: gratis.



Kombinert bok- og kleshylle.

Følger med leiligheten.



Benk til å ha i gangen.

Fåes som innpakning rundt julegave.
Prisklasse: gratis.
Rot på benken: medfødt talent, kan ikke læres.


Nå håper jeg dere har lært masse nyttig! Kom gjerne med tilbakemeldinger på hvordan det fungerer om dere tar i bruk noen av tipsene mine!


No comments:

Post a Comment