Tuesday, April 12, 2011

Ja.

Jeg var på Dulpen igår. Det var jo så mykji lys og varme og greier. Helt herlig. Jeg hadde Earl på headset'et, og huska heftig i over en time. Det var dritgøy. Skal begynne å gjøre det mer.



Så fikk jeg lyst på kake. Da så jeg sånn ut.



Så entusiastisk var jeg da jeg skulle gå ut og kjøpe kake.



Her er kaka.



Den var ikke noe god. Men det visste jeg ikke da jeg tok dette bildet.



Nei, den var seriøst helt jævli. Men jeg spiste hele. Nok om det. Idag da jeg skulle på kurset, så bare regna og blåste det og sånn. Jeg mener, hva faen?



Uansett, hvis dere ser veldig nøye etter, kan dere se at jeg har et arr i panna.



Det er fordi jeg fikk en isbit i ansiktet som liten. True story. Til slutt vil jeg si: mamma, jeg kapitulerer. Hjelp meg, plis?



Jeg sier som Frank Ocean; det er like før jeg hopper i sjøen as. Må hele tiden svømme fra noe som er større enn meg. Men jeg har tatt av meg skoene og klærne, og svømmer faktisk for harde livet.


No comments:

Post a Comment