Tuesday, April 5, 2011

Plutselig ble det en POLITISK BLOGG.

Åpen mail til Jens Stoltenberg og Erna Solberg: 


Hei hei, mamma og pappa!



Nina Ofsdal

 til postmottakerna.solberg


Regner med dere lurer på hva jeg har gjort i vinter, ettersom jeg er en fritenker, og derfor bør klassifiseres som samfunnsfiende, type 1. Jeg tilhører den skumleste delen av befolkningen, den som ikke bruker klokka eller vet hvilken dato det er. 

Det var på høy tid for dere å innføre DatalagringsDirektivet nå, kanskje dere klarer å skremme brorparten av befolkningen fra å uttrykke seg fritt i det siste samfunnet som fortsatt tilhører menneskene. Det er viktig å stramme inn tøylene nå, dersom dere fortsatt vil ha kontroll over oss om 10 år. Fri informasjonsflyt er tankekontrollens største trussel.

Så vidt jeg vet, ble det slutt på heksebrenning og offentlig henging for henholdsvis noen hundre- og noen tiår siden. Jeg kommer derfor til å opprettholde en usensurert tilnærming til den digitale verden, i håp om en gang å bli en martyr for friheten. Sekundet jeg innså at et fengsel ikke kan eksistere i fysisk form, men kun i hodene våre, dannet jeg meg et overordnet mål om å fri menneskeheten fra tyranniet som har pågått i hundrevis av år.

Dessverre for dere, er det allerede ganske mange som har fått med seg at det ikke er forbudt å tenke, iallefall foreløbig. Det finnes heldigvis mennesker som ikke lar seg distrahere av bagateller, som politikk. Dette er mye større enn politikk, men det glemte dere kanskje den dagen pengene ble stappet så langt opp i tarmsystemene deres at dere begynte å gjøre fra dere med munnen. Jeg kommer aldri til å tre inn i systemet i forsøk på å gjøre forandringer. Jeg blir her på bakkenivå for å glede menneskeheten. Det verste som kan skje dere, er at menneskene finner eplene i Edens hage, og jeg kommer til å fortsette å dele dem ut gratis til alle som vil ha. 

Jeg befinner meg på bunnen av et samfunn jeg ikke vil være en del av. Jeg har ingenting å tape, ingen ambisjoner om å snu. Livet mitt vil for alltid være dedikert til kunsten og friheten.


Jeg avslutter med et passende sitat: 

"Jeg tar meg den frihet. Der ligger hemmeligheten med frihetens vesen. Man tar seg den. Ingen gir oss frihet, vi må ta den selv."



And you can't fucking touch me.



Loooooove,

Frk Nina.

1 comment: