Wednesday, April 20, 2011

Sykt koselig da!

Med rådyr i hagen, og sånn.




Ja, nå holder det. Få vekk den snøen a, det er jo sommer! Måtte forresten låne kameraet til mamma idag, for jeg hadde glemt å putte batteriet i mitt. Synd, det som er så blått og fint. Jaja.



Også er det sommer!



Her er bekken jeg lekte sykt mye i som barn. Det var gøy.



Lykkelige barn lekte ute i gata idag. Sykt koselig.



Ja, også lurer dere fælt på hvorfor jeg gidder å bo i Holmestrand, skjønner jeg. Se her da, det er helt sykt koselig! Jeg lærte å ri på den gården der. Det er lenge siden as.



Her lekte jeg også ganske mye. Men det pleide å stå en humpe der hvor de huskene er. Jeg slo meg hardt på den en gang.



Jeg slo meg jævli hardt en gang på det klatrestativet der borte også. Det var dritvondt. Helt sykt at det står der enda.



Ja, der er Huset. Pleide å være sånn ungdomsklubb, og øvingslokaler og sånn. 



Nå står det bare tomt. Det er jo klart. Holmestrand kommune; jeg forstår selvsagt at dere ikke kan svare når jeg henvender meg om å få låne et atelier. Jeg er imponert over hvor flinke dere er  til å kaldkvele kulturlivet i byen. Dere går skikkelig inn for det, liksom. Og får det til så jævli. Kudos!

Helt der borte er hoppbakken. Det er ganske koselig oppå der.



I denne bakken fant jeg noe sykt fresh street art.



Jeg hadde syke mareritt om denne strømboksen da jeg var barn. 



Den er livsfarlig.



Jeg synes åpenbart dette treet var veldig flott.



Ja, her var det skikkelig sånn tett skog, og spennende sti før.



Men nå lå alle trærne plutselig oppi dette bålet.



Jaja. Nå er det faen meg sommer!



Pappa hadde laget overraskelse til meg idag!



Verktøykasse, yeeah!



Jeg fikk tilogmed en syl. Sykt fresht.



Så kom Dino Pino for å låne Zoom H4n opptakeren min.



Jeg fikk bare lov til å legge ut bilde  med hjelm, men jeg legger ut dette likevel.



Det er bare fordi jeg elsker deg, Dino!

No comments:

Post a Comment