Saturday, April 9, 2011

WOW!

Helt brått dro jeg en tur til Oslo. Det er bare sånn jeg er, klin gæren. Sånn så jeg ut før jeg dro.


Akkurat her har jeg spist banan en gang før.



Da jeg hadde spist bananen, var jeg i Oslo. Nærmere bestemt Skylab. Der fant jeg Kristah. Han er like ålreit som man skulle tro.



Harald hadde en rar øl.




Jeg måtte ta en slurk. Hadde ikke noe valg. Plutselig har jeg på meg andre klær, jeg vet. Slapp av, det er ikke en film.


Og jeg fant verdens beste Ole.




Han kan synge.



På veggen hadde de en skrytevegg.



Jeg var litt under her.



Så spiste vi middag.






Og kjøpte enda litt mer middag.




Harald hadde enda en rar øl.



Så dro vi plutselig og spilte Pictionary. Harald var utrolig flink til å tegne, og jeg var utrolig flink til å gjette.



Vi spilte sammen med hun her, bl.a.



Og han der.



De hadde ting.






Og vi spiste suppe til kveldsmat.




Herregud, ser ut som en flue as. Og jeg vet ikke hva jeg skal si om det her.



Men jeg tror han ville ha to is.



Jeg ble oppfordret til å klippe i boka.



Og bla i bladet. Føler jeg har sett hun dama her før. Akkurat som jeg kjenner henne, eller noe, på en måte.





Det ble så varmt ute at man faktisk kunne være der.




Så hadde Jonas funnet ørevarmerene mine! Flotte saker.



Han hadde tryna også.



Vi stakk og holdt det nede i parken.




Har dere lyst til å se hvor mye jeg kjedet meg på veien hjem?















Herregud, at dere gidder.


No comments:

Post a Comment