Thursday, April 28, 2011

This is HyperSensitivity.

Nina goes emo. Neida. Joda. Neida.

Men joda, jeg befinner meg et sted midt i mellom schizofreni, bipolar lidelse og autisme, så jada. Så jeg orker ikke å blogge idag, selv om jeg gjør det likevel.



Alt er for lyst, for høyt, for fargerikt, for tydelig, for skarpt, for stort, for mye, for intenst, for tilstede...du veit. Litt som å ha migrene i sjelen, eller i huden. Ser alt i HD, men jeg skulle ønske jeg kunne få det i 8bit, liksom. Sitter midt i flykræsjen. Makrell i tomaten. Alle nødutgangene brenner. Kan noen dra meg ut?

Jeg har det stort sett helt fantastisk og helt jævli på en gang. This is HyperSensitivity.





Ser du dette overalt? Det gjør jeg.

















Men, serr...det begynner å bli nok av de trekantene nå.





No more triangles, please.

No comments:

Post a Comment